ジャパン英会話ドットコムさんというサイトの利用したことのある(利用してよかった)スクールは?というページで今The Linguistが一位となっております。♪o(^-^ o )(o ^-^)o♪
そこで、この事実をMarkに教えてあげて、メッセージを書いてもらいました!
MarkからのMessage:

While it is still early in the survey, given the low number of votes placed so far, I am extremely pleased to see The Linguist's name on top. I think this is a reflection of our dedicated staff of tutors and of our genuine desire to provide an exceptional experience for our members. I think our members recognize the difference in our system which presents a relaxed, enjoyable atmosphere while at the same time providing the most efficient, comprehensive and effective online English site on the web.

投票数が低いので、まだ調査し始めたばかりだとは思うけど、それでもThe Linguistの名前が1位にあるのを見て非常に嬉しく思います。これは熱心なチューター達や、私達の、「メンバーに類まれな経験を提供したい」という純粋な気持ちが反映されたのだと思います。きっとメンバーの方々は、The Linguistシステムがリラックスして楽しみながら、同時に最も効率よく英語を学習できる総合的なオンライン英語学習サイトであり、他とは違う、という点を理解してくれたのだと思います。(WE訳)

うわぁ、焦って大雑把な訳になっちゃいましたが、ご勘弁を!(^^;
関連記事

テーマ: 英語 - ジャンル: 学問・文化・芸術

Category: The Linguist
THYグループディスカッション 初参加! | Home | お知らせ!

Comment

Post comment

Secret

